Питання приєднання

(044) 494-43-20
Кол-центр

(крім питань приєднань)

(044) 459-07-40

 

Кол-центр – центр телефонного обслуговування споживачів 

3 2007 року в ПрАТ «Київобленерго» функціонує Кол-центр, який працює цілодобово, без вихідних

 

Оператори Кол-центру охоче проконсультують Вас щодо: 

 

  • постачальника послуг комерційного обліку (встановлення, заміна, перевірка, зняття показників приладів обліку).
  • платних послуг по монтажу багатотарифних приладів обліку.
  • структури Компанії та графіку прийому споживачів
  • видачі технічних умов, допуску, підключення, укладання договорів про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії
  • прав і обов’язків споживачів згідно договорів та діючого законодавства
  • причин та строків планових та аварійних вимкнень електропостачання
  • звірки щодо обсягів спожитої електроенергії та прийняття фактичних показів приладу обліку.

 

Передавати фактичні покази засобу обліку радимо Вам в останній день поточного місяця за допомогою додаткових дистанційних сервісів прийому показників:

1.Електронною поштою.

Електронна адреса на яку потрібно відправити електронний лист з показником: KOE-ORDER@koe.vsei.ua.

Формат EMAIL (для двозонних лічильників):

Особовий рахунок [пробіл][Ніч ][пробіл][День].

 

2. SMS повідомленням.

Для передачі фактичного показника за допомогою SMS повідомлення, Вам потрібно відправити SMS на номер (067) 239-7-238.

Формат SMS повідомлення (для двозонних лічильників):

Особовий рахунок [пробіл][Ніч ][пробіл][День].

 

3.Через «Особисту сторінку споживача».  Важливо, що після внесення показу на сторінці,  перед завантаженням до системи розрахунків Товариства, здійснюється перевірка даних на достовірність. Покази з’являться  в Особистому кабінеті відразу.

Проте, покази, передані в період  з 31 по 6 число та  оновлена інформація  по загальному балансу, споживанню, тарифам, та ін.,  з’явиться в Особистому кабінеті по закінченню розрахункового періоду.

 

4.VIBER-БОТ

При першому використанні боту для підключення послуги необхідно:                 

  1. Відкрийте програму Viber на комп’ютері, планшеті або смартфоні.
  2. Відкрийте меню Viber, розділ QR-код.
  3. Наведіть камеру Вашого пристрою на приведений тут QR – код.
  4. Приєднайтесь до «Сервісу передачі показів ПрАТ «Київобленерго».
  5. Для запуску боту напишіть будь-яке перше повідомлення.

 

5. Telegram-бот

При першому використанні боту для підключення послуги необхідно:

  1. Відкрийте додаток Тelegram на комп’ютері, планшеті або смартфоні.
  2. Відкрийте в меню вкладку «Контакти».
  3. Натисніть «пошук» та введіть @kyivoblenergobot.
  4. Для запуску боту натисніть «Старт».

 

 

ПОКАЗИ МАЮТЬ БУТИ ФАКТИЧНИМИ НА ДАТУ ПЕРЕДАЧІ

Тип лічильника

Формат повідомлення 

звичайний

[Особовий рахунок][пробіл][показ]

двозонний

[Особовий рахунок][пробіл][Ніч][пробіл][День]

тризонний

[Особовий рахунок][пробіл][Пік][пробіл][Напівпік][пробіл][Ніч]

 

 

ПрАТ «Київобленерго» пропонує дистанційний сервіс «Залишити голосове повідомлення на IVR»:

            Зателефонувавши до Кол-центру необхідно:

          - натиснути «1» - «Меню самообслуговування»;

           - натиснути «4» - «Прийом пропозицій»;

           - натиснути «1» - «Залишити усне повідомлення».

Залишаючи повідомлення, необхідно чітко зазначати адресу або особовий рахунок, контактний номер телефону та суть Вашого повідомлення.

 

Телефонуйте до нашого Кол-центру за номерами телефонів: 

«Гаряча лінія» - багатоканальна лінія для всіх мешканців Київської області

(044) 459-07-40

Питання приєднання

(044) 494-43-20

 

Зателефонувавши за загальним номером «Гарячої Лінії» Кол-центру (044) 459-07-40, споживач може поставити будь-яке питання, висловити свої пропозиції щодо покращення якості обслуговування та надійності електропостачання або повідомити про порушення чи зловживання з боку співробітників компанії.

Кожен Ваш дзвінок дуже важливий для нас – внутрішня система Кол-центру дозволяє з точністю вираховувати Рівень Обслуговування (Service Level), а також інші показники ефективності роботи Кол-центру: кількість втрачених дзвінків та кількість дзвінків, на які оператори надали вчасну відповідь, середній час очікування в черзі, швидкість зняття слухавки телефонного апарату тощо.

Дзвінки, що надходять до Кол-центру, приймають спеціалізовано підготовлені оператори, які  реєструють та вносять інформацію від споживача до електронної бази даних. Завдяки централізованій базі даних SAP оператори Кол-центру мають можливість оформили сервісне повідомлення для співробітників районних підрозділів з метою виконання подальших робіт.

Щомісяця команда операторів Кол-центру опрацьовує близько 120 000 дзвінків громадян, кожен з яких отримує відповідь на своє питання.

 

Адреса для листування: Info.Koe@koe.vsei.ua