Кол-центр
(крім питань приєднань)
Електронні
звернення
(044) 459-07-40
Info.Koe@koe.vsei.ua
11.01.2018

Ремонтні роботи комунікаційного обладнання

Шановні споживачі,

в період з 13-14.01.2018р., в зв’язку з вимушеними ремонтними роботами комунікаційного обладнання, можливий недозвон на Кол-центр ПрАТ Київобленерго, за вказаними в рахунках контактними номерами телефонів.

Ми приносимо вибачення за тимчасові незручності та працюємо над найшвидшим поновленням роботи.

Звертаємо вашу увагу на те, що в ПрАТ «Київобленерго» постійно працюють дистанційні сервіси самообслуговування, якими Ви активно користуєтесь і можете скористатися в тому числі і під час ремонтних робіт:

 

Прийом самостійно зчитаних фактичних показів приладу обліку:

 

ПОКАЗИ МАЮТЬ БУТИ ФАКТИЧНИМИ НА ДАТУ ПЕРЕДАЧІ 

Тип лічильника

Формат повідомлення

звичайний

[Особовий рахунок][пробіл][показ]

двозонний

[Особовий рахунок][пробіл][Ніч][пробіл][День]

тризонний

[Особовий рахунок][пробіл][Пік][пробіл][Напівпік][пробіл][Ніч]

 

Інформація по рахунках та порядку розрахунків за електроенергію і припинення постачання у випадку заборгованості:

Пропонуємо Вам зареєструватися на «Особистій сторінці».

Зайшовши на офіційний сайт ПрАТ Київобленерго, в лівій частині вікна оберіть закладку «Особиста сторінка».

Для того щоб зареєструватися, створити свою «Особисту сторінку» - необхідно знати свій особистий рахунок та ключ активації (дізнатися його Ви можету зателефонувавши до Кол-центру).

Після того як успішно пройдено реєстрацію на «Особистій сторінці» Ви отримаєте  можливість:

Інформація щодо аварійних вимкнень:

У випадку необхідності ви можете звернутись до нас в електронному вигляді на поштову скриньку Personal.Page@koe.vsei.ua.